J-rock.

Jag har precis kommit fram till att det verkligen inte är något för mig. Eller ja om någon skulle råka ha på lager ett band där sångaren har typ världens najsaste röst så ja tipsa mig men i övrigt låter de lika mörkt tråkiga och likadana allihopa. Ge mig något annorlunda och jag prisar dig. Jag vet att du vill. Jag har förövrigt provat all sorts musik idag typ. Jag vill hitta nya grejer men jag har inte fallit för någonting hittils. Varför kan man fråga sig? Varför suger all musik helt plötsligt? Musik äger men nu fan. Nej. Jag formulerar mig som typ spöket av en grottmänniska. GRHHHH. Imorgon ska jag INTE gå på Maxi och lyssna på Alice och Kevin. Hör du det Sofia? INTE! Jo jag kommer göra det ändå vänta bara och se. Jag ska leva på hoppet om att Palmen kommer dit. Jag vet att mitt hopp är dödat men ni vill att jag ska fara dit eller hur? Dåså. Låt mig leva på mitt falska hopp. Förresten så kan jag ju informera er om att jag en dag ska se Johan Palm. Då ska jag inte vara äcklig och stå och skrika och leka attentionwhore. Jag tänker möta honom en dag, ge honom en kram och säga att han är cool.

Kolla jag är tönt och inte fjortis. Poäng till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback