Tisdagsbekymmer.

När Olivia och Anna ska bestämma saker går det till såhär:
"Vi far hem, äter duschar. Du kan göra det och det samtidigt som jag tar bussen och jag kan göra si och så samtidigt som hit och dit.", "Sedan loggar vi båda in på msn för att disskutera hur det blir med si och så, och när och hur och var."
Nu kommer det lilla problemet. Anna säger Msn och menar, just msn. Jag säger Msn och menar ... Apberget.

Vilket gör att det uppstår problem när vi båda sedan ska mötas på "Msn" och båda tänker: "Nej hon loggar nog in här snart." Men that's life och jag tänker INTE dra upp fler av de I-Landsproblem som jag har stött på idag för då blir jag nog jagad, kättad och begravd i ovigd jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback