VooDooMagic.

Idag har jag köpt en voodoo docka för 75 jävla spänn. Det var fan inte alls värt eftersom den är förjävla ful och jag vettefan vad jag ska ha den till. Alltså dess höfter är GIGANTISKA. Jag ska ta en bild på den i PhotoBooth tror jag.

Jag och Sanni skaffade praoplatser på NailZone. Än en gång... FETT OVÄRT. Eftersom jag inte ens vet om jag vill prao där. Av den simpla anledningen att det kommer bli astråkigt om vi bara ska sopa hela dagarna. Tänk vad jag gör för Sanni Nyström.

Ett litet visord från mig till er: Köp ALDRIG sjukt ovärda saker när ni är skyldiga era kompisar 300spänn, era föräldrar 3000 spänn och det extra lilla pluset är att ni är panka. Det är bara onödigt och dåååååligt. Ovärda saker suger dessutom.

Word.

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback