SKA MAN CAPSA RUBRIKEN? eller inte...?

Nu orkar jag inte mer (åh vilket jobb?). Jag antar att jag är nere på Ica och sliter som ett djur när du kikar in hit så du får tid på dig att chockeras, grubbla, skratta, gråta etc. under tiden tänkte jag (jävlar vilken multitasking alltså). Nu fåru ett exempel på hur ett riktigt inlägg kan se ut också, och ja jag tycker mycket om paranteser.

Har bara gjort det svart och vitt helt enkelt (och ändå känns det gay... vafan?). Du får kötta mig sen om det är bajs (tyckte ändå att det var ett kul tidsfördriv i väntan på att morgonen gryr). och det där^ är enda bilden jag har på dig om du inte vill vara dräng så den fick vara exempel, du får väl komma på nån awesome header. Börja tänka på det NU PÅ EN GÅNG.

FÖRRESTEN så ser g:et ut som ett o jag vet men G:n är långa och jag vettefan, och det står faktiskt meny på svenska men Y:n är också långa... En annan grej är att jag la in en fetcool gif som "Tillbaka till startsidan". Det ba kommer punkter för jag är så jävla ADVANCED. (THIS IS SPARTA). titta på skiten. (Egentligen borde ju alla bilder i världen vara gif:ar för de är så jävla groovey). Sen när jag ser det här inlägget inser jag att inläggsgrejen-tjolahopp kanske är en aning stor?????? blir ju jävligt långa textrader asså. Hurra för i-landsproblem.

Klura på ändringar på sånt som är sär (ORDENTLIGT, kommer bli fetarg på dig om du inte kommer med nåt).
puss och knull snuttegull osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback