Första doppet

Här är några få bilder från i måndags när jag och Maja bestämde att det var dags att bada. Eller det var väl kanske mer ett snabbt dopp än ett "bad". Och ja, det var lika kallt som det ser ut. Hade ställt in mig på att dö frysdöden men så hoppade Maja i först och sa nöjt "Det var inte lika kallt som jag trodde att det skulle vara", och så sänkte jag mina förväntingar tills det helt plötsligt var DÖMYCKET kallare än jag trodde att det skulle vara = ganska precis vad jag trodde från början egentligen. Men ja efter den skräckupplevelsen var det trots allt väldigt skönt att ligga på bryggan och torka. Kändes fräscht och allt det. Man kan liksom tvinga fram sommaren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback