Söndag


Det är en sådan fantastiskt fin dag idag så det är inte klokt. Jag började i alla fall med att stiga upp och cykla och köpa blommor till min mamma eftersom det är mors dag och väckte sedan denna herre för att äta frukost på bron.


Vi inväntade denna tös och drog sedan på Klädbazaar uppe vid skolan.


Jag gick hem med två saker nämligen en jacka i mocka som jag tidigare sett på Eljest vintages hemsida och funderat så många gånger på att köpa, och ett halsband med en liten jordglod. Jag ska visa senare, mest för att jordgloben är så himla fin.


Sedan satte vi oss nere vid Bubblan för att Victor blev törstig och så blev vi helt enkelt kvar där i solen ett par timmar.


Jag bestämde mig att det var läge för lite lunch mest för att det var så himla billigt. (Den röda lappen läser "1/2 priset - kort datum").


Och när vi blev less på Piggelin och cigaretter cyklade vi hem igen. (Tycker förövrigt att denna bild är väldigt fin om jag får tycka det). Nu mellanlandar vi lite för att orka byta hus och spendera resten av den fina dagen på ett ofint sätt: nämligen med plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback