And I run around this down town and act like I don't care




I helgen har jag haft med mig kameran lite överallt men inte tagit särskilt mycket bilder. Det blir så när man har lite för roligt för att sitta med en kamera upptryckt i ansiktet. På översta bilden är Regnbågscupcaksen Victor gjorde i torsdags. Jag tror att receptet hamnar någonstans någon gång och någon gång då kommer väl reklamen. Andra bilden föreställer Elin när vi åt lite tårta i efterskott hos henne tills vi sedan drog till Henrik och festade i efterskott för honom. En av de bättre festerna på riktigt länge om jag får säga det själv. Och så på lördagen kikade vi förbi hos Erik och hängde lite. Bra helg.

Kommentarer
Postat av: Elin

Frågan är ju hur högt upp man måste hålla armbågen för att skära i en tårta?

2012-05-14 @ 18:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback