Våroutfit


Earcuff - Josign | Svarta sammetskängor - Dr. Martens | Bookbook - Twelve South
Linne + Nagellack - Kan Dee Shop | Jeansshorts - Runwaydreamz | Crystal Bullet-halsband - Unearthen

Jag börjar sakta men säkert bygga min drömoutfit för våren, och jag tänkte bara dela med mig lite över hur den önskvärt skulle komma att se ut.

Jag påbörjade detta kollage för några veckor sedan och sedan dök denna outfit-tävling upp på Kan Dee's blogg, så nu slår vi några flugor i samma smäll och deltar i den också. Tycker det är ett underbart koncept. För bygga kollage är så himla kul, och tävlingar är kul de med. Ni har några dagar på er om ni vill vara med så kör hårt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har just nu en tävling där man kan vinna smycken på bloggen, dessutom är det inte så många som anmält sig så det är större vinstchans! :D



http://tinanj.se/2012/march/tavling-i-samarbete-med-josignse.html

2012-03-02 @ 11:12:55
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback