Tisdag


Idag har det varit utvecklingssamtalsdag på Midgård och eftersom jag har mitt utvecklingssamtal nästa vecka har jag pysslat med andra saker i varierande produktivitetsgrad. Bland annat sett det sista avsnittet av Skins någonsin. Så himla sorgligt att det är slut.


Läst nya FOTO och lärt mig detta. Jahapp.


Klippt.


Provblekt.


Och läst. Nu när ni blivit ledda genom min dag i perfekt tänkte jag gå över till futurum. Jag tänker fortsättningsvis göra ännu ett inlägg fast med mat, titta på prequel:en (?) till andra säsongen av Game of Thrones som börjar nästa vecka!!!!!, duscha, läsa mer, och kanske spela lite Skyrim.

Det var min tisdag. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men alltså jag tycks a läst att de ska göra en säsong till av Skins och ta tillbaka gamla karaktärer från föregående säsonger! Tror det stod på Facebook för länge sen?? Kan ha fel, men jag hoppas iaf!!!

2012-03-27 @ 21:13:14
URL: http://maandy.webblogg.se/
Postat av: Pegah

VA!?!?!? KOMMER DET ALDRIG MER KOMMA FLER SÄSONGER AV SKINS!??!?! DU BARA MÅSTE SKÄMTA!!

2012-04-02 @ 21:56:54
URL: http://pegahzuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback