Harry Potter-festen

I fredags hade vi den sedan långt tillbaka planerade Harry Potter-festen hemma hos Amanda med resten av rollspelsgänget (obs! vi är inget rollspelsgäng på riktigt). Såhär såg det ut när vi klev in i stora salen som hade ett bord fyllt av med ckoladgrodor, pumpapastejer, bertie botts bönor, diverse tårtor m.m.

Maja som Professor Trelawney.

Och så bryggde vi vår egen honungsöl (som bestod av varken honung eller öl, men gott vare).

Team Slytherin med Draco Malfoy och Pansy Parkinson.

och mer än så blev det inte från mitt håll eftersom min kamera lever lite sitt egna liv, men jag lånade i alla fall en gruppbild av Amanda för att visa hur fina alla andra också var.

OCH jag såg mitt första norrsken någonsin! Magisk kväll helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: olivia

så. jävla. bäst.

2012-03-21 @ 16:58:15
URL: http://svidning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback