Sillviken

Nu var det ett tag sedan det blev ett redigt inlägg här, men så blir det när man jobbar för mycket och fotar för lite. I alla fall så är det dags för bilder från när jag, Jonas, John, Niklas, Maja och Elin åkte till sistnämndas stuga i helgen. Det började med att de andra mötte upp mig när jag slutade jobbet för att köpa middag och sedan dra vidare bilen till Sillviken. Där fick kock-John göra både biffar och potatissallad och även fast jag varken är särskilt förtjust i kött, grillat eller rödlök var det helt fantastiskt gott! (kolla detta stycke btw, jag har köpt ett nytt tangentbord!!!)

Sedan spelade vi kubb och laget på övre bilden tog självklart hem segern.
 
När Niklas och Maja åkte iväg för att ladda jobb och det började se ut såhär tog det slut på vettiga bilder att ladda upp men vi hade sjukt sjukt kul i alla fall och somnade till slut på okänd tid alla fyra i mormorstugans dubbelsäng. (älskar för övrigt denna bild).
 
Nästa morgon vaknade jag först (?!!!???) och sedan ägnade vi dagen åt att dega i solen, bada lite och bara njuta. Det slutade med att vi stannade hela dagen efter också för att det var så himla svårt att spräcka idyllen och fara hem.

Kommentarer
Postat av: Joakim

tror jag ska sluta gå in på din blogg.. blir ju så hungrig. :(

Svar: Hahaha ah men kan inte hjälpa att jag uppskattar mat och folk som kan laga den :(
Olivia

2012-07-23 @ 03:50:03
URL: http://gossipanka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback