Sävar

I fredags var vi i Sävar och hälsade på Oscar, åt pizza, hängde i Sävar centrum eftersom alla coola gör det (ex. Oscars lillebror), spelade spel, tittade på Vermin Supreme och sådant. De få bilder jag tog såg ut som ovan. Sedan gick sista bussen hem igen. För Sävar är lite speciellt och där får man inte stanna hur länge som helst. Jag tror att det finns någon hemlighet med byn, som att alla invånare förvandlas till varulvar om nätterna och man därför vill ha bort alla utomstående så tidigt som möjligt. Hinner man däremot inte med sista bussen får man helt enkelt skylla sig själv. Då är man körd.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Varulvsteorin stämmer nog till viss del. I alla fall om man kollar på alla raggare med polisonger....

2012-01-31 @ 21:31:49
URL: http://maandy.webblogg.se/
Postat av: The rocker

Jag missade bussen från innertavle en gång i min ungdom och nu får jag raka mig mycket oftare. Varulvsvarning redan där...

2012-01-31 @ 23:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback