Det här med klänningar


Idag är jag sjuk, så vad bättre än att sitta och titta på klänningar till bal och student? Jag har så himla svårt för det dock. Har väldigt snäv klänningssmak och det är inte lätt att hitta både något jag gillar och som passar till tillfället. Dessa ovan är mina top 3 just nu.

De övre är studentklänningar med favoriten längst till höger. Är lite osäker på det här med svarta inslag på de andra. Misstänker dock att jag inte klarar att bära upp klänningen till höger så jag vet inte. Fortsätter sökandet i hopp om att snubbla över något bättre.

Av balklänningarna är den blå absolut favorit (ÄLSKAR FÄRGEN!!) och passar bäst som festklänning. Tycker inte riktigt de andra två hör hemma, men fina var de. Dock har jag lite svårt för krimskramset på denna blå klänning, men jag vänjer mig lite mer varje gång jag ser den.

Tycker det är roligt att av alla miljoner sidor jag gått igenom hittils är 5 av 6 klänningar från Nelly (första från Asos). Om någon har något bra tips på andra sidor där jag kan kolla efter något enkelt men festligt på samma gång så är det mer än välkommet.

Hinner bli lite småäcklad av allt detta fluff och glitter. Ska gå och rulla i jord en stund. BRB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback