Lite om senaste


Såja. I tisdags efter att ha suttit och tittat på min blogg om och om igen fick jag ett infall och tänkte lite som Chris Miles: "Fuck it". Så jag plockade upp telefonen och ringde Attityd. 3 timmar senare såg jag ut som ovan.

I övrigt har det varit PA100-vecka (=jobba hemma med rapporten=nemas lektioner) och iag nkvarterade mig hos Victor. Pluggade medan han var i skolan, men fick väl inte riktigt lika mycket gjort som jag önskat. Jobbade, jobbade, jobbade i helgen och nu ska jag plugga, plugga, plugga. Mina fingrar börjar bli extremt trasiga vid det här laget.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer! )

2012-02-28 @ 13:11:52
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: Pegah

SNYGGT OLIVIA!!!

2012-03-01 @ 22:17:34
URL: http://pegahzuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback