Godmorgon

Detta är en bild från min instagram. Kan för övrigt tipsa om sidan Copygram för alla som inte har en fancy smartphone men ändå vill kunna spana på sina kompisars och icke-kompisars bilder. Min hittar ni här.

Idag vaknade jag 9:30. Ni måste förstå att i min värld är det helt sjuk tidigt för att vara en ledig dag. Stiger i vanliga fall ALDRIG upp före 12. Så idag blev det riktig frukost med familjen för första gången på typ flera år. Frukost måste ju vara den bästa måltiden på hela dagen.

Ska utnyttja denna söndag till fullo. Är så fantastiskt nöjd över att inte ha sovit bort den. Sedan blir det en tur till Ersboda för att fira Victor som fyller 19 idag!

Ha en fet söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback