Urkult dag 2 och 3

Här är de två bilderna jag har från dag 2. Passande att vi alla tre lyckades vara med i alla fall, om så i lite skeva färgsättningar.
 
Dag 3 gick vi på en lång promenad i jakt på pizza. Vi hittade ingen men hittade istället tidernas snyggaste bil och den här fiolspelande bocken som under natten FLYTTAT PÅ SIG!!!! Han stod tidigare mitt emellan vårt tält och toaletterna så vi hade ofta kommenterat hur obehaglig han var tills en morgon någon utbrast "HAN ÄR BORTA!!!" och här var han, så vi poserade så klart med våran återfunna vän.
 
Sedan blev det dags för det som för mig var den mest efterlängtade och bästa programpunkten, nämligen Poetry slam-finalen. Den här tjejen vann och toppade sen allt med en vinnardikt som var klart kvällens bästa. Ida Olofsson tror jag hon heter om jag minns rätt, kan ha varit Olsson också.
 
Så blev det mörkt och tidernas finaste solnedgång och vi vandrade runt på området lite mer ordentligt än vi gjort tidigare kvällar, åkte lite tåg, åt lite fantastisk vegmat och så slutade det med att jag och Elin tog en powernap som tog slut nästa morgon, så vill ni höra mer om den kvällen får ni vända er till kämpen Maja som faktiskt var vaken.
 
Och med det åkte vi hem. Fakta till mina intresserade stalkerfans: Orginalburgaren är beställd utan lök - där av lappen på den. Så nu vet ni om ni ska överraska mig med middag någon dag.
 
(Alltså parantes. Jag måste bli ursäktad för seg uppdatering då jag 1. reser mycket 2. har 2gb utrymme på min hårddisk på datorn jag redigerar med, vilket innebär att jag inte kan importera bilder utan att först rensa ut ungefär hela mitt liv inför varje gång och sedan bara kan redigera en bild i taget för att inte crasha datorn. Nu vet ni).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback