Urkult dag 1

I torsdags satte jag mig i en bil med dessa två favvobrudar (som för övrigt tagit upp en hel del av min sommar) för att ta en tripp innåt landet, som kan vara så här fint på sina ställen.
 
Slutstationen var denna. Urkult!
 
Först satte vi upp vårat megatält och gick sedan runt i Näsåker för att softa i solen och se oss omkring på området.
 
Och när klockan slog 00.00 var det dags för Eldnatten! Som i år innehöll förvånandsvärt lite eld men var fin ändå på sina sätt. (Tack och lov för höga ISO-värden). När den var slut rusade vi igenom den massiva publiken för att få en bra plats framför scenen i väntan på Laleh, som får ett något kort men liksåväl eget inlägg imorgon. Sedan får jag se om jag hinner lägga ut de andra två dagarna innan jag far iväg på nästa äventyr på tisdagnatt eller inte. På återseende amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback