Listmåndag

Tänkte bara skriva något för att det är så tomt här. Har lite Umeå Open-grejer att lägga upp när jag tar mig hem igen. Dessutom är min Mänsklig Värme på väg hem till mig så jag tänkte bara skriva lite om skivan och Markus och sådant i samband med det, men tills vidare får det bli en listdag. Listor är kul och bättre än inget.

Dagens låt: Min glittriga charizard Inte för att jag lyssnat på den idag, men den är alla dagars låt.
Dagens frisyr: Knut jag sovit på så den är lös och sne.
Dagens smink: Inget alls. Skönt.
Dagens klädsel: Jeansskjorta och leggings. Fast mest inget alls.
Dagens händelse: GAME OF THRONES IS BACK. Och båda mina favoriter från Skins var med, nämligen Chris och Cassie <3. Och Joffrey fick en bitchslap. Och AH SÅ BRA SERIE.
Dagens planer: Plugga Internationella relationer.
Dagens saknad: Coleslaw. Alltså Coops egna varor kanske inte låter så jävla exklusivt men deras Dijon -ger mig brutala cravings all day every day.
Dagens tråkigaste: Too much deg.
Dagens mat: Fick Billys levererad till sängen när jag vaknade imorse (14). Bäst.
Dagens kärlek: Ett mirakel detta mäktiga ord
Dagens humör: Lite trött och seg och less på snö men glad.
Dagens köp: Inget. Måste gå och köpa coleslaw.

Kommentarer
Postat av: Amandah

Hej. Har nu en NY utlottning av en snyggt halsband från Glitter värt 400 kr. Vill du delta så räcker det med en kommentar i Utlottningsinlägget. :)



Hoppas du får en bra Tisdag!

Kramisar Amandah

2012-04-03 @ 08:36:02
URL: http://exeggutor.se
Postat av: Amanda

HAHAHAHHA, VARFÖR HAR JAG ALDRIG SETT DENNA GLITTRIGA CHARIZARD VIDEO FÖRUT??????

2012-04-04 @ 21:04:31
URL: http://maandy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback