Piccadilly Backpackers


Under vår resa bodde vi på ett hostel vid namn Piccadilly Backpackers Hostel eftersom vi fått tips om att det var prisvärt på grund av läget. Nedan följer några filosofiska bilder på saker vi gjorde på vårt rum.








Här sitter vi och förfekkkkkar och Amanda dricker resans favvovin Garganega som kostade oss strax över 3 pund/flaskan.


Och jag passade på att köpa mig en flaska Absolut eftersom jag är alldeles för snål för att köpa något annat än billigaste vodkan möjligt hemma då jag inte tycker det är någon större skillnad. Nu kostade den ändå 100:- mindre än den gör i ~Country of Sweden~, så jag passade på. Kan utvärdera det som att det endast smakade mer sprit än annars.


Och här var jag tvungen att låna en bild av Amanda på vår förfest-koja vi gjorde på onsdagskvällen. Hur bra är det inte med förfest-koja? Superbra. Amanda kan man för övrigt kika in hos om man vill ha fler bilder i lite mer kronologisk ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback