Hej förresten





Det har varit såhär att min kameraladdare har varit spårlöst försvunnen fram till för någon dag sedan när min syster trollade fram den ur en låda. Dessutom fotar jag mycket analogt nu, och jag är inkapabel att blogga utan bilder. Så är det bara. Annars så har jag mest annat för mig så bloggen är ganska underprioriterad. I torsdags exemplevis var jag ledig så jag tog med mig Elin och Victor till Media markt för att smått spontanköpa en tv. Denna 40-tummare låter mig äntligen spela x360 via hdmi på mitt rum, och jag som aldrig tittar på tv alls har legat ganska bänkad (soffad?) i soffan ungefär ALL dötid som uppstått. Så nu, så här i sista stund, när jag till slut är ensam, har nött ut alla spel och allt på tv är kasst, måste jag verkligen verkligen börja plugga.

Förlåt Joakim. Du har rätt. Nu, på allvar, ska det bli ändring.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Låter bra!

2011-09-25 @ 20:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback