Bryssel dag 2 del 3


Kanske världens fränaste.




Här står Elin framför grinden till palatset. Hon var dock tyvärr varken tillräckligt fransk eller kunglig för att få kliva in.


Bryssel är en ganska kul stad. De har storhetsvansinne och försöker vara Paris, Rom, London, New York och alla möjliga storstäder samtidigt. Blandningen blir väldigt konstig och inte alls särskilt bra. Konstigt koncept för en stad.








Här är en till bild på Elin. Alltså jag tar sällan porträttbilder, än mer sällan lägger jag ut dem. Jag kan inte porträtt. Det är inte min grej, men någonting med porträttbilder på Elin brukar kännas rätt. Som den här. Den är full med motljus och fula skuggor, men det funkar.

Kommentarer
Postat av: Elin E

Ja då vet jag vem jag ska fråga nästa gång jag blir trött på min facebookblid;)

Ps. jag tar den vid slottet, hoppas det inte gör nått! :*

Puss och kram, ha det så bra!

2011-11-15 @ 18:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback