snusfint

Jag har knåpat ihop kanske världshistoriens bästa spotifylista. Det är symfoniorkestrar blandat med filmmusik och pianopling. Gemensamt har alla låtar att de är instrumentala och fina helt enkelt. Jag har ganska blandad musiksmak för er som inte visste och sånt här som skär lite i hjärtat för att det är så himla fint passar perfekt kalla mornar eller stjärnklara nätter. Annars kan man slå två flugor i en smäll genom att vara både kulturell och litterär på samma gång och lyssna på lsitan samtidigt som man läser Karin Boye så som jag ska göra nu.

Snusfint heter listan och ni kan lyssna på den här om ni vill.

(Låten Dearly Beloved är förövrigt den finaste jag vet och den enda som inte finns på spotify, den kommer här istället:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback