mitt-i-natten-svammel

Klockan är 01:29, vilket innebär att 7-01 (okej då, Nattöppet) stängde för 29 minuter sedan och jag överväger nästan att cykla till Statoil öst på stan för att köpa cola. Den här helgen har jag minst sagt vänt på dygnet. Somnade runt 5 inatt, vaknade 14 och somnade igen vid 16 för att vakna vid 21. Detta har nog varit världshistoriens kortaste dag. Där emellan har jag försökt blogga men blogg.se vägrar för tillfället publicera mina inlägg. Det gör mig ledsen då allt jag velat idag är blogga och allt jag velat hela veckan är att upprätthålla en god bloggares vanor, fattar ni? Det här inlägget dyker väl också upp någon gång, så förlåt på förhand för att det blev såhär. Eller en känga och några arga mejl till blogg.se kanske passar bättre? De borde be om ursäkt, till mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback