Jag svär om jag bara kan klara idag så ska jag ta mig i kragen och vara så glad



Den här dagen har förstört mig på många sätt. Regnet imorse främst av allt. Nu är bilden visserligen inte tagen idag och inte heller föreställer den vattendroppar utan bubblor på glas som ska vara design kanske, men ändå. Jag tror jag bryter ihop och går in i väggen. Gänget har förberett engelskaredovisning hela eftermiddagen och jag lämnade in min psykologianalys nyligen. Just nu är mitt stora dilemma om jag ska skriva ännu en sådan, räkna matte, unna mig lite speltid eller sova. Imorgon har mina kära klasskompisar Matte B-nationella och därför ska jag plugga hemma hela morgondagen också. Nej fuck skolan. Faktiskt.

Bara borderlineuppsats, årsredovisning av företaget, språkhistoriauppgifter, romananalys, Matte C-nationella, uppsats om Etiopien/Eritrea-konflikten, ideologiarbete och fotoportfolio kvar nu då. Hej och hå.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Malin Johansson

Fin bild!

2011-06-01 @ 16:22:07
URL: http://fotojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback