I wish you got the flu so I could take care of you like you take care of me





Karma vill inte vara min vän för tillfället. För andra gången det här året har jag halsfluss. Jag som brukar bli berömd för mitt ultimata immunförsvar. Här hemma har vi sjukstuga för både syster och mamma har också drabbats av diverse otrevligheter. Jag tänkte att Robin skulle komma som en gentleman och rädda hela vår familj med ex. godis, men han är tydligen också sjuk. Vad hände? Jag kurerar mig med Glass, Dexter, Nalle Puh av alla dess slag och 5 liter näsdroppar (men kan ändå inte andas). Det är väl ungefär den uppdateringen som sker idag. Ganska händelselöst liv för tillfället alltså. När Anette lägger upp bilder från valborg ska jag reposta lite, men sedan är mina bloggidéer slut tills jag orkar röra mig igen. Bare with me.

Kommentarer
Postat av: Vicky

SÅ VAR ROBBO FRISK OCH KOM MED GODIS IALLAFALL :D

2011-05-03 @ 07:40:34
URL: http://vickevick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback