Go lightly from the ledge babe, go lightly on the ground


Blev väckt av ungefär 80 sms på rad imorse. Jag höll på att bli galen. Jag är ju förtusan ledig. Sedan läste jag det första "Bob Dylan till peace!!!!!!!". Nu blir livet knappast bättre än såhär. Så jävla sjukt. Nu vet jag inte riktigt vad jag gör. Ingen handling känns värdig den här infromationen. Att sätta sig och titta på senaste avsnittet av HIMYM känns liksom helt fel. Nej istället blir det att dra igång Another Side of Bob Dylan och brakfrukost. Satan vad mäktigt det kommer bli. Åh. Bob har väl blivit lite urtvättad och inte riktigt i sin forna glans, men Bob är fortfarande Bob. Gud. Vi ses där va?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi är där redan. Bara väntar!!!

2011-03-22 @ 18:41:33
URL: http://maandy.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Var du där förra året också? :) För grejen är, att jag fyller inte 15 förrän i september och jag vill så sjukt gärna fara..Vissa säger att dom är stenhårda med det där att man ska va över 15, och andra säger att dom bara släpper in. Har du nån aning?

2011-03-22 @ 18:58:13
Postat av: Olivia

Rebecca: Jag har varit där två år tidigare, och själva festivalen kommer du väl in på så länge du är över 13? Fast såklart vill man bo på campingen också. Jag började dock med att inte tälta. Campingvakterna är mest chill i världen och har ingen koll, men man brukar behöva visa legitimation när man växlar sin biljett mot band.

2011-03-22 @ 19:28:18
URL: http://owee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback