Dag 17 - Mina föräldrar






Mina föräldrar
Här är de. Mamma och Pappa Alm. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dem. De är väl troligtvis världens bästa föräldrar någonsin såklart.

Min pappa Tommy är 16 år i hjärnan, gillar saker som låter mycket och går fort, tatuerade sig nyligen för andra gången, har extremt tråkiga standardskämt som han ärvt av sin pappa och som jag börjar se tendenser hos mig själv att använda. Typ som klassikern "Herbamare... var är Fru Bamare då?" och annat kul... ehm.

Min mamma Eva
är koreanskt adoptivbarn och hästbrud. Hon gillar Irish coffee, och solsemester. (Helt omöjligt att få min mamma att gå med på en resa någonstans där det inte finns stränder och minst 150 miljarder graders värme). Hon är helt normal fast totalt råknäpp. Jag och Viktoria brukar kunna sitta och skratta länge bara åt att hon är så söt.

De möttes i fjällen någon gång för länge sedan, och är förlovade och glada.

Kommentarer
Postat av: Anton

Dör lite över hur söt din mamma är!

2011-03-06 @ 14:59:42
URL: http://nassis.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag läste upp det du skrev om Tommy för pappa - de är typ samma person! Vi borde ha en playdate för dem! (När jag sa det så sa han: Jo.. Han har en fin bil")

2014-01-04 @ 15:13:27
URL: http://frkmaja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback