'Cause a big black nothing is not the end

Plockade upp animationen från Gaia's blogg. Känner mig lite som den just nu. Brukar bli alldeles rödfläckig och varm om bröstet när jag är stressad och ikväll har jag lekt stoppljus. Lite tom på känslor är jag också så snurrande mörker passar ganska bra tycker jag, men ändå gladgladglad för imorgon är jag ledig vilket betyder bara en skoldag kvar till lovet!

Jag vet, jag skriver för mycket svammelblogg på nätterna, förlåt. Jag skulle vilja skriva något fint. Typ som niotillfems kärlekskategori, Ericas om pojkar, eller som Alice's hela "fina texter"-blogg.

Faktum är att jag skriver sådana saker ibland. Texter om saker jag tycker är värda att komma ihåg. Texter som jag är väldigt nöjd med dessutom, men jag tror nog att jag vill hålla dem för mig själv ändå. Tills de känns lite mindre.

Nej vet ni vad mina vänner? Vi ska börja smått och plocka upp den där bloggdagslistan igen tror jag. Jag gjorde ju 14 dagar tidigare vid jul, och då har vi bara 16 kvar om jag räknar rätt. Det kan dyka upp lite saker där också kan jag tänka mig. Jag har så klart handplockat ämnena och valt bort alla "det här åt jag idag" och "det här hade jag på mig idag" etc. Back on track.

Kommentarer
Postat av: anna (igen)

Ja att det var i gbg var en big let down faktiskt. Usch att allt ska vara så dyrt. Hoppas det inte dröjer 4 år tills han kommer till Sverige igen så du har chansen att se honom snart.



och förlåt för att jag kommenterar sönder din blogg, haha. Men förstår HELT OCH HÅLLET vad du menar med att vilja blogga i stil med Niotillfems-kärlekskatergori. Älskar sådana bloggar och skulle gärna vilja ha en vacker blogg men att skriva så..det känns så pinsamt och utlämnande (iaf för min del).

Blir oftare svammel, halvdåliga skämt och utropstecken. Som nu tex.



lycka till med listan Olivia!



2011-03-03 @ 02:22:52
URL: http://iveriver.blogspot.com
Postat av: Erica

vad kul att du tycker det är en bra kategori, tycker det känns väldigt läskigt att skriva sånt ibland, i alla fall när det handlar om sorgligheter. kul med lite uppskattning sådär, haha.

2011-03-03 @ 14:22:32
URL: http://annuettbloggoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback