It's like the tick tock of a bomb blockin' my head, when the beat stops sometimes I think I'm dead



Man borde väl ta tag i saker kanske. Jag har ett enormt behov av att få vara lite kreativ på senaste tiden, men det går inte så bra. Alla kreativa gener i min kropp eggar snooze-knappen just nu. Istället tar jag bilder på saker precis framför näsan (eller på själva näsan) och överredigerar allt för att det är lättast så. För att ha NÅGOT att komma med. Jag borde plugga (don't we all?). Istället väntar jag på min syster för att slösa lite tid, men som de säger: "Time you enjoyed wasting is not wasted".

Nu uppdaterar jag mest för uppdaterandets skull, man får ta vad man får ibland.

Kommentarer
Postat av: Sanni

sv: ja att den är bra! Hon är så stört skön hela filmen, och jag älskar michael cera hela filmen också!

2011-01-24 @ 18:52:18
URL: http://sannibananni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback