Historien upprepar sig och slutar alltid likadant



Jag är en sådan som funderar mycket, lite för mycket, och särskilt här kan det bli lite för mycket av allt det där. Lite för mycket "Hej här är jag och jag är svår". Jag är ganska full av tvivel, ganska cynisk, ganska känslofylld. Jag ville bara säga att jag älskar livet just nu. Det kanske inte når fram ibland. Jag är faktiskt helt sjukt lycklig. Jag tror att vinterdepressionen hoppade över mig. Fast egentligen tror jag mest att det handlar om inställning, och det här kanske låter smörigt, klyschigt och puttinuttigt men jag tänkte bara att jag skulle berätta något fint sådär. Livet är fint. Jag hoppas att ni vet det.

Kommentarer
Postat av: kajsa

ja, livet är fint. Blev glad av detta inlägg

2011-01-20 @ 20:08:49
URL: http://kajsamarkstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback