COME ON AND ACHE WITH ME







Alla ♥'s dag. Först tänkte jag att man kanske skulle låta bli att uppmärksamma den här dagen överhuvudtaget. Det är ju trots allt bara en vanlig måndag. (För mig i alla fall). Men det kändes lite töntigt. Medan alla små turturduvor är sådär upprymda och gosiga idag, och andra singlar kanske är lite mer deppade idag än vanligt så sitter jag här och är himla glad för att min hjärna inte behöver vara fylld med kärleksproblem eller att behöva förhålla sig till någon. Det är skönt att veta att man känner sig själv och är precis så fri som man vill vara en stund.

Idag firar jag mig själv med chokladbollssmet, bad och kärleksfilmer (för lite känslor kan man väl unna sig idag ändå). Love and other drugs (Jake jake jake) och Amelie från Montmartre hade jag tänkt.

Fina och amärkningsvärda saker kan ändå vara äpplet ovan som min mamma fick av min pappa, och att Amanda som praktiserar på SR spelade en låt för mig på radio idag. Himla fint tycker jag. ♥

Glad alla hjärtans dag!

Kommentarer
Postat av: Elin E

Åh Love and other drugs, så bra!

2011-02-14 @ 20:58:40
URL: http://marshmillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback