Tell me now where was my fault in loving you with my whole heart?


Jag hoppas att det inte finns många där ute som aldrig hört Mumford & Sons. De spelade på Way Out West ifjol sommar och jag är så ledsen att jag inte var där. Något annat som är ledsamt men himla bra är deras låt White Blank Page. Har inte lyssnat på den alls tidigare av någon anledning, men nu går den på repeat hemma hos mig. Den är så fin och hjärtskärande att man kan gråta bara av att höra den. Åtminstone kan jag det.

(desperat försöker jag lägga in låten från youtube, men det vill tydligen bara bråkas idag. vi säger såhär istället. ni lovar att klicka er in på spotify eller söka fram den. för den är värd det.)

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback