För att det blir mörkt klockan 14




Idag var jag och Frida på julmarknad. Vi tittade lite på mössor och marmelad, jag tog några värdelösa bilder, och blåste nästan bort, så vi gick hem och tittade på Kejsarens Nya Stil istället. Jag hatar snö men det är ganska knäppt att gå på julmarknad utan den.

Nu sitter jag på mitt rum vars lampor alla har gått sönder, fryser och saknar min pojkvän (nästa gång ska jag skaffa en som hatar spel).. och lussebullar. Jag tror jag ska julbaka lite ikväll. Om jag får tag på saffran vill säga.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Nu sitter jag på mitt rum vars lampor alla har gått sönder, fryser och saknar min pojkvän (nästa gång ska jag skaffa en som hatar spel).. och lussebullar. NÄSTA GÅNG? hhaa du planerar på att byta? ,p

2011-12-04 @ 16:22:41
URL: http://gossipanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback