Hi again old friend



Jag lever i något sorts hjärnvakuum just nu. Hjärnvakuum. Bra ord. Jag känner mig tom. Oinspirerad. Omotiverad. Hopplös. Jag tror att det är meningen att man ska veta något nu. Sista året på gymnasiet. Vem man är, vad man vill. Jag vet nog mindre och mindre för varje dag istället. Jag har tappat mig själv i allt. Jag tror att jag börjar bli lite apatisk. Likgiltig. Jag vet inte. Jag vet inte alls längre. Och alla meningar börjar med "Jag". Jag.. det ska väl få handla lite om mig nu. Lite grann. I min egen blogg.

Joakim bad mig att skriva till honom i ett inlägg på fyllan någon gång i somras. Hej Joakim, och Hej alla andra som klagar på att jag ALDRIG bloggar, men det enda jag kan komma på att blogga om nu är ... ja det här. Ingenting.

Tror inte att jag tog en enda vettig bild på hela sommaren, vilket gör allt så mycket svårare. Kameran låg mest hemma på en byrå. (Det här ovan är för övrigt Majas hår häromdagen). Så jag har nog lite livspaus. Jag tänker för mycket men kommer fram till för lite. Jag försöker och försöker. Försöker förändra något, bli något, men snubblar och faller gång på gång. Och ändå, mitt i allt, har den här sommaren varit den bästa jag någonsin haft tror jag. För den var så himla bra. Hej på er igen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ååh, hejhejhej!!

2011-08-31 @ 22:02:19
URL: http://maandy.webblogg.se/
Postat av: Joakim

Jag gillar den här Olivia, den oinspirerade :D

Det blir ju superbra inlägg :D

2011-09-02 @ 16:38:01
URL: http://gossipanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback