There ain't a cloud in the sky, no nothing. I see the birds they fly, on something.







Våren är här på riktigt! Elin och jag var precis ute på jobbjakt, jag plockar cigarettfimpar i gräset som töat fram (och tycker att det är himla fint att det går att göra), och tar Haidi-Hejhärärengren-bilder bara för att de nästan börjar få knoppar och för att jag älskar våren så himla mycket. Sen cyklade jag på tredje växeln för första gången i år idag för att det går att liksom flyga ner för hela ÖK och för att växlarna äntligen slutat frysa fast ♥. Ikväll ska jag Ronja och Frida baka judekaka och äta god mat. Usch var livet är bra. Nationella svenskatalet och psykologiredovisningen är borta och det känns som att allting löser sig som det ska. Hurrahurra.

Den här låten blev jag tipsad om häromdagen förresten. Den är det härligaste jag hört på länge, och får bli den här vårens soundtrack tycker jag. Stare into the sun - Graffiti6


Kommentarer
Postat av: Agnes

hahahaha Haidi-Hejhärärengren-bilder <3

2011-04-09 @ 17:24:01
URL: http://agnesjosefin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback