Du var full och jag var full i aprilsolen



Jag har väntat och väntat så himla länge på den här kvällen. Första april är här och så även Umeå Open mina damer och herrar. Imorse var jag och hämtade ut mitt band. Det kommer bli bästbästbäst. Tror minsann att ni håller med mig, för ni kommer vara där. Alla kommer vara där. Alla jag vill träffa och alla jag inte vill träffa. Kanske kanske blir kvällen ett enda stort skämt, men jag ska dansa, fastän tusen gånger om. Sedan kommer klockan slå tolv och pojken ovan kommer att fylla 37 år. 45 minuter senare står han där framför oss alla och jag ska sjunga så att lungorna nästan spricker.

Jag tror att jag lyssnat på Aprilhimlen ca 700 miljoner gånger den här veckan, och konstaterade igår för agnes att spelar han den inatt kommer jag att bokstavligen dö. Dö lycklig.

Kommentarer
Postat av: frida

jag är ju inte däääär, så du vill inte träffa mig? :(:( huhu

2011-04-01 @ 16:15:01
URL: http://matarbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback