En vinnande förlust



Ja det var väl ganska väntat. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag kanske vågar säga det nu: jag är så glad att alliansen får sitta kvar, men Sverige är på väg åt helt fel håll. Vi begav oss ner i källaren med en blå majoritet och dök upp två timmar senare till nyheten att SD agerar vågmästare i Sverige efter valet 2010. 10% till SD i Skåne. Jag anade det, jag förstår det, men jag kan inte greppa det. Jag tänker lite på Jimmie. Han äcklar mig. Dock låter han precis som Idol-Ola Svensson när han pratar. Sen att de rödgröna skyller det på att alliansen skött landet så dåligt att folk  som blivit besvikna på dem blir Sverigedemokrater är jävligt töntigt. Det ligger ju faktiskt till så att SD övertagit 14 av sina mandatplatser från rödgrönt, titta bara. Jaja, jag gör mig beredd på att få packa väskorna om ett par valår till.  Sverige, vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Vicky

Sv: jag sa ju de till dig hemma? ;o

jag ba: jag snor bilden från din blogg som design tillfäligt. du ba: aaaaaaaa

2010-09-20 @ 15:17:18
Postat av: Linnéa Johagen

härligt med en till blå. hela umeå är ju rödgrönt, inte minst midgård! Men SD.. jag skäms

2010-09-20 @ 19:34:07
URL: http://livelearnlove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback