Flyter ihop till ett enda stort psykedeliskt mönster typ LSD


Jag känner mig lite såhär. Det är så himla mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu. Jag har grubblat väldigt mycket idag. Jag kommer inte fram till så mycket faktiskt, men det gör inte så mycket. Det är lite jobbigt att vara så full av tankar bara. Jag klarar inte av att vara kreativ/produktiv/aktiv/fiktiv/kollektiv/perspektiv/direktiv eller något annat ktiv när det finns så mycket ivägen redan. Det blir inga foton, det blir inget plugg, det blir inte så mycket alls faktiskt. Måste kanske bort en stund, måste kanske hitta något nytt att lägga min tid på, måste göra något annorlunda. Måste kankse bara prata av mig lite. Tömma systemet. Jag vet inte, men nu måste jag sova.

(Nu kan ni få räkna hur mågna gånger jag använde "mycket" i det där stycket.)

Kommentarer
Postat av: Vicky

du använde "måste" väldigt mycket också

2010-10-27 @ 07:28:16
Postat av: Ozciz

DU använde mycket ord också

2010-10-27 @ 08:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback