The world is so wrong, and so happy Christmas

 

Där gick jag i snön och kände mig sentimental så passerade jag ett hus som såg ut såhär. Som på beställning blandade min mobil fram låten Happy Christmas (War is over). Det kändes sorgligt på något vis, sorgligt men fint. Idag har jag nämligen också funderat lite över hur många människor som dör i sekunden. Tydligen dör det någon varannan sekund fick jag höra. Jag brukar alltid säga att vintern är så hemsk att jag hellre hoppar över julen helt för att få slippa kylan, men det här huset övertygade mig lite lite att julen kan vara ganska fin ändå, även om det stannar hjärtan då också.

 

Det blev väldigt djupt och osammanhängande nu, men jag är lite så ibland. Jag ska lämna er och räkna lite matte, imorgon blir det prov. Jag är stressad. Om jag bara kunde förstå mig på hur tusan miniräknaren fungerar.


Kommentarer
Postat av: Elin

Julen är bäst! Happy Christmas (War is over)kanske en av de bästa jullåtarna som finns!

2010-10-26 @ 08:48:27
URL: http://marshmillo.blogg.se/
Postat av: Sanni

alltså det där huset har haft så i över en månad nu! helt sjukt vad dom är tidiga...

2010-10-26 @ 12:50:37
URL: http://sannibananni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback