Mitt liv enligt Markus Krunegård

Använd enbart låttitlar av en artist för att svara stiligt på dessa frågor.
Skicka vidare till 15 personer du gillar, eller kanske framför allt personer du tror skulle vara peppade på att göra en egen sån här note, och inkludera mig. Du får inte använda samma artist igen. Upprepa inte en låttitel. Posta igen som "Mitt liv enligt (artistnamn)".

Mitt liv enligt Markus Krunegård


Är du man eller kvinna?: Jag är en vampyr

Beskriv dig själv: Dålig på vardag

Hur du känner dig: Fel på hjärnan

Beskriv stället där du bor: Trelleborg - Travemünd - Världen (Ta mig härifrån)

Du och dina bästa vänner är: Lika barn leka bra

Hur är vädret?: Dystra utsikter

Favorit-tid på dagen: Natt efter natt

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?: 5:e försöket

Hur är livet enligt dig?: Ibland gör man rätt, ibland gör man fel

Beskriv ditt nuvarande förhållande: Se på mig nu, vad tycker du?

Din rädsla: Lev som en gris och dö som en hund

Ditt bästa råd: Samma nätter väntar alla

Hur du skulle vilja dö: Den som dör får se / Markus Kyrkogård

Din själs nuvarande tillstånd: Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp

Ditt motto: Ingenting är vettigt 03:30



Från Sanni. Ni som vill göra den här ska göra den tycker jag, men särskilt vill jag se den hos Amanda, Julia, Agnes (kör Nirvana och ta Rape me på allt), och Kajsa.

Kommentarer
Postat av: Agnes

haha nice! helt klart att jag kör nirvana!

2010-10-31 @ 13:35:44
URL: http://agnesjosefin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback