Min syster

Min syster fyllde hela 15 höstar i lördags. Jag hade tänkt blogga lite om henne då, men hittade inte en enda bild. Nu gick jag igenom och hittade lite konfirmationsbilder, så det blev en sådan. Här är min syster:



Viktoria är en liten jävel. Hon är fruktansvärt omogen, men har ganska skön mongohumor. Hon har också det finaste håret jag sett på en asiat nån gång tror jag. Viktoria gillar saker som är coola, typ när saker går jättefort. Hon vill ha äventyr och lever på impuls. Numera kör hon både crossmoppe och havremoppe. På fritiden är Viktoria på Carlshöjd. Ibland vill jag säga att hon är fjortis, men sen inser jag att det är svårt när hon aldrig varit fjorton. På ett år gick hon från 12 till 15. Jag förstår inte riktigt hur hon lyckades med det, men hon är kanske lite magisk. Viktoria gillar att laga mat, men ändå har jag aldrig fått någon gourmetmiddag. Det gör mig besviken. Egentligen har vi nog inte så mycket gemensamt min syster och jag, men hon är fin ändå. ♥

Kommentarer
Postat av: Vicky

Vi har mycket gemensamt, som att sitta i köket och skratta tillsammans åt att vi BÅDA tycker att jag har mongohumor

2010-10-25 @ 17:36:48
Postat av: Vicky

Jag ser ut som en groda där också ^

2010-10-25 @ 17:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback