Headlines and flash flash flash, photography

Länge har jag suktat efter en ny kamera, och högst upp på listan har det länge stått Canon EOS 5D mark II, men ett litet problem ligger i att kameran kostar ca 20 000 pix. Hur kommer det sig att det finns en massa andra 17-åriga brudar med 5d mark ii? Har ni tjugotusen? Jag har inte tjugotusen på långa vägar. Är ni alla pappa betalar?  Jag är avundsjuk och arg. När jag skaffat mig ett heltidsjobb och tjänat mina första riktiga stålar är det här det första jag inversterar i. (Eller en nyare modell då det lär dröja ett par år innan det händer).


Kommentarer
Postat av: Agnes

ja tänk om man hade 20.000 över bara sådär, då hade man varit lycklig...

2010-11-10 @ 12:53:12
URL: http://agnesjosefin.webblogg.se/
Postat av: Määndy

Vaddå, har inte alla typ 20.000 kr liggandes under madrassen?

2010-11-10 @ 13:49:04
URL: http://maandy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback