For all the friends you've not yet met, some will die for you I bet

we♥it

 

Sedan jag kom tillbaka från norr har det varit... fint att vara hemma. Det snurrar inte längre. Men det var länge sedan jag höll i min kamera. Jag tror att det är vintern som gör det. Måste göra något åt det. Leta efter vintersol, låna studion, någonting. Skulle nog helst vilja svänga förbi England en stund, med röda telefonkiosker och gamla stenhus. Hela veckan har jag varit lite besatt av Dirty Pretty Things. England är fint tror jag även om jag aldrig fått se det med egna ögon. Och även om jag stör mig på mycket, så känns dagarna för långa för att det inte ska hinna vända, trots att dagarna i verkligeheten blivit kortare. Så har det varit. Jag tror inte man kan stänga av hjärnan direkt, men ibland fungerar paus ganska bra som substitut. Jag kan stanna här ett tag.


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vill också till England, vi kan åka tillsammans (A)

2010-11-08 @ 21:05:34
URL: http://pallin.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag vill också till England, vi kan åka tillsammans (A)

2010-11-08 @ 21:06:14
URL: http://pallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback