While you were sleeping


Det har skett lite ändringar här. (uppdatera sidan om det inte syns). Jag har kämpat fram något nytt. Jag antar att det blir lite småändringar senare, men just nu ser det ut såhär. Mörkt kanske, och stelt.... men snyggt, typ. (Länken Kamerautrustning är inte i bruk för tillfället, men när jag får mitt objektiv och min blixt känns det kanske lite värdare att lägga in något det).

För övrigt rådiggar jag min nya slogan!
Och ja det är en Fall Out Boy-text igen... men let's face it, killarna kan skriva texter.
(Det borde kanske vara ett bindestreck istället för sista kommat? hmmmmm....)


Det brukar ju hända att det blir annorlunda med olika datorer och med olika webbläsare ibland. Eller så kanske ni hittar nåt lurigt som jag missat.  Ni får gärna "skadeanmäla" eller nåt om ni hittar något knas. Tack!

Kommentarer
Postat av: JULIA ( fotobloggen )

Hejsan!

Jag har en fototävling på min blogg som är temat kärlek.

Det skulle varit riktigt skoj om du också va med och tävla.

Alla regler och instruktioner står på min blogg.

Ha det bäst

kramar :)

2010-05-13 @ 14:07:49
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback