what do you want from me?

Ni ser vad fruktansvärt lite jag har att blogga om. Eller egentligen inte lite, men jag vet inte vad jag ska skriva. Så därför tänker jag nu fråga er. Vad vill ni ha? Ni är ju några stycken ändå. Det vore väl bra för både er och mig om jag bloggade om saker folk bryr sig om eller hur? Så snälla släng iväg en liten kommentar (om än en anonym sådan).


Varför läser ni min blogg?

Vill ni ha foton? Ska jag skriva om musik? Har ni bara råkat fastna här och inte kommit er för att ta bort prenumerationen? Vill ni ha filmtips? Är det kanske bara för att ni känner mig? Ska jag dra långa inlägg om mina filosofier och politiska åsikter? Eller tycker ni helt enkelt att jag är fruktansvärt cool?

You name it! För jag tvivlar nämligen på att folk egentligen är särskilt intresserade av att veta vad jag gör om dagarna... Men vad vet jag. Mitt liv kanske är råspännande, och i så fall är väl det också bra.

Kommentarer
Postat av: Ronja

jag tycker att du är fruktansvärt cool. sen är du duktig på att fota också så mer sånt :D

2010-05-10 @ 21:44:49
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag vill se mkt foton! för vi skulle väl dra på fotorunda/modelljobbsfotorunda eller hur vara nu vavavavavavava? :O

2010-05-10 @ 21:53:24
URL: http://aamaandaan.blogg.se/
Postat av: anonym,

Jag har den grymmaste och mest nyskapande idéen för att du ska börja blogga mer! kanske ska du lägga ut en bild per dag efter ett speciellt schema och sedan hålla på så i typ ett år av verkligen ingen anledning? Och jag måste nog inte ens nämna att du får straff om du missar en dag.

MVH en förväntansfull beundrare

2010-05-10 @ 22:31:18
Postat av: kajsa

Du är jävligt cool och din musiksmak är grym. Skriv mycket om musik och lägg ut bilder. Men filosofier och politiska åsiker skulle inte heller vara fel :)

2010-05-10 @ 22:38:49
Postat av: Ozciz

Skriv vad du tycker om saker och ting ^^

2010-05-11 @ 21:32:59
Postat av: Nils

Helt klart för lite politik

2010-05-14 @ 16:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback