och världen står stilla i takt till våra andetag

Det verkar som att alla har gått in i någon form av vårdepression. Varför fattar jag inte... för våren ska liva upp från äckelvintern. Och nu skulle jag vilja säga "då får väl jag vara den som är glad och positiv" men det skulle inte vara sant. Ärligt talat så håller jag med alla. Det är fruktansvärt segt just nu. Lika med det är oerhört jobbigt att blogga. Det var sommaren som verkade najs, det gör den väl kanske fortfarande egentligen... men jag har tre festivalbiljetter och ingen att gå med. Jag kan ha fixat en av dem, vi ser väl. Då återstår två. Den ena hade jag egentligen aldrig tänkt gå på, och den andra ville jag se The Used på. Nu har The Used ställt in. Jag är dock för envis, snål och ostrukturerad för att sälja biljetterna... så om nån är taggad på en tripp till Göteborg så ring mig typ... NU.


Kommentarer
Postat av: Sanni

sv: Ja jag vet den är så fiiiiiiin! :D <3

2010-05-07 @ 17:48:29
URL: http://sannibananni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback