Sometimes I wonder how you don't go mad when you're so beautiful



Idag (eller närmare bestämt igår) släpptes ännu en kollektion av HM's Fashion Against Aids. Självklart har damkläderna försvunnit som smör i solsken redan, men jag det var inte något jag kan påstå att jag fastnade för. Det jag däremot gapar stort av är årets herrkollektion. Den är helt otroligt underbar! Särskilt de två sista bilderna här ovanför gör mig alldeles manisk. (Detta kan dock också bero på att modellen på bilderna inte är nådigt snygg, och att den svartvita touchen är fötrollande). Killarna är inte lika snabba som oss tjejer uppenbarligen, så jag tycker att alla vackra pojkar ska ta och klicka hem lite kläder nu, nu, nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback