"And that's it, New Moon won everything"

Efter lite balans måste man få sitta ner och se på tv i två timmar, eller hur? Så var årets Mtv Movie Awards slut. Jag har i och för sig inte sett New Moon, men jag tror nog att jag är lite oense med folket. När är jag inte det så säg? En vän till mig brukar (ofta) säga att när jag lyssnar på musik lyssnar på bra artister men ALDRIG på de kända låtarna. Att jag är för besatt av att inte vara mainstream att jag ratar allt bara för att det är känt. Jag har en aning om att det gäller film också. Jag har sett de andra 4 filmerna här ovan... jag gillade ingen av dem särskilt mycket.

 

Vilka är då mina 5 filmfavoriter 2009/2010?
(jag kör hela 2009 eftersom jag inte vet vilken datumgräns de på Mtv har)

1. The Boat That Rocked

2. Public Enemies

3. Watchmen

4. Saw VI

5. The Imaginarium of Doctor Parnassus

 

Sedan insåg jag hur svårt det där var. Jag hinner inte se nya filmer så snabbt. Dessutom har jag så pass dåligt minne att jag inte kommer ihåg dem när jag sett dem. Fakta nummer tre är att jag är jävligt filmkräsen. De där var alla från 2009, men bra skit är de i alla fall. Dåligt filmår. 2008 var det andra bullar.

Nu ska vi se om man kan få sova några timmar innan jag ska möta upp mina peeps. Lär bli en fräsch dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback