get sick soon

Något som kan hända när man är allt för uppe i festivalläge är att man kopplar bort hjärnan. Då kan man dela flaskor och mat med någon som minst 3 gånger om dagen påpekar att hon är hes för att hon är sjuk och inte för att hon skrikit för mycket. Det som händer när man sedan också sover i ett instängt litet tält med denna någon flera nätter i rad är att man får influensa. Min kropp skriker. Jag har ont överallt. Jag kan inte andas.

Jag hade egentligen tänkt lägga ut lite mer p&l-bilder idag, men så hände det otänkbara. Laddaren till min mac slutade fungera för några timmar sedan (VARFÖR VARFÖR VARFÖR JUST IDAG?). Där har jag alla mina bilder och alla mina serier och filmer. Som följd av detta kan jag nu alltså inte göra något som helst annat än att äta chips, kolla på typ Discovery Channel och somna i soffan.

Som ni kan se tycker jag extremt synd om mig själv för tillfället. Varför? Jo för att det är synd om mig, men det är också synd om er kära läsare. Nu får ni nöja er med svammelbloggning tills jag är frisk nog att ta mig ut och fixa en ny laddare. Så var det med mitt mega-immunförsvar.


Kommentarer
Postat av: Junior

OM jag hade varit i umeå hade jag kunnat komma förbi och trösta dig, men nu är jag ju inte där ;D

2010-07-05 @ 22:44:09
URL: http://agnesjosefin.tumblr.com
Postat av: Olivia

Ironin i detta är att du aldrigaldrigaldrig är i umeå you bastard. Uppskattar tanken i alla fall.

2010-07-05 @ 23:56:49
URL: http://owee.blogg.se/
Postat av: Elin

Åhh stackare!! Skulle låna dig min macladdare,men den funkar ju inte heller :/



Krya på dig!

2010-07-05 @ 23:57:19
URL: http://marshmillo.blogg.se/
Postat av: Ozciz

Krya på dig nuu

2010-07-06 @ 00:26:51
Postat av: agnes,

jag tänker börja med ägd och fortsätta med krya på dig! Men något förlåt kommer du inte få, för det är minst lika synd om mig.

2010-07-06 @ 12:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback