you know sometimes words have two meanings

visst har ni också märkt att bilder på vinylskivor alltid ser likadana ut? lite tråkigt tycker jag, men de är ändå frukansvärt fina, vinylskivorna. just den här är extra fin eftersom den innehåller Stairway to heaven. Har ni upptäckt att det i princip är den enda av mina miljarder vinylskivor som jag lyssnar på? Det kan bero på att den är jättejättebra. Eller så är jag bara enformig. I alla fall så vill jag bara hälsa att alla som inte tycker att Led Zepplin är fantastiska suger.

jag sitter vaken eftersom min dygnsrytm är helt ur fas. När jag än går och lägger mig vaknar jag mitt i natten. Det är inte jättebra. Idag tex. vaknade jag klockan 14, och drog direkt ner på stan. Klockan 16 var jag så trött så att jag trodde att jag skulle kunna somna mitt på gågatan.

jag tänkte säga grattis till agnes också. hon är nämligen ett år större nu, men sedan kom jag på klockan är lite för mycket och att det nu är den 5e. därför är hon inte birthdayboy längre så jag skiter i det, ägd.


Kommentarer
Postat av: agnesssssss

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=2118720&BroadcastDate=&IsBlock=



verkligen grymmaste julsången någonsin

åh så bra

2010-01-05 @ 18:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback